مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت:آمار تلفات برق گرفتگی به ۱۱/۳۰ درصد کاهش یافته وحدود۰/۹  تلفات کم شده است.

 کاهش تلفات تا پایان سال در استان البرزبهنام بیات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت:از ابتدای سال 98 تا کنون ۱۲/۴ درصدتلفات صورت گرفته است که اکنون این آمار به ۱۱/۳۰ درصد کاهش یافته وحدود۰/۹  تلفات کم شده است .

او افزود:برای جلوگیری از اشیاء مزاحم که بر روی شبکه‌های برق هستند باید با هماهنگی شهرداری شاخه زنی صورت بگیرد که از شکسته شدن شاخه‌های مزاحم بر اثر باد یا برف احتمالی یا سقوط آن‌ها بر روی شبکه‌های برق جلو گیری کنیم .
بیات با اشاره به استفاده از برق های غیرمجاز توسط شهروندان  گفت :برای کاهش بخش اعظم تلفات ، از ۱۰۰ واحد برق غیرمجاز که توسط شهروندان انجام می شود  ۱۲ واحد آن  از بین می‌رود .

او  با اشاره به این که آمار دقیقی از تعداد پایه‌های برق که در سال دچار آتش سوزی می‌شود ندارد؛گفت :اگر شهروندان مورد خاصی را براثر برخورد سیم‌ها بایک دیگر وبرخورد با خودرویا پایه وهمچنین سقوط درختان بر ‌اثر وزش باد دچار جرقه وآتش سوزی می شوند می توانند با تلفن ۱۲۱ تماس بگیرند که ماموران ما اقدامات لازم را برای رفع مشکل به وجود آمده‌را انجام دهند.

انتهای پیام /ر.و

 نظارت بر کاهش تلفات برق گرفتگی 

برچسب ها: توزیع برق ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.